--- NOTICE!!! ---

YOUR ATTENTION PLEASE

drunker-chingmeiwei.blogspot.com
NOT longer available,
re-bookmark the new name of blog : drunker-charisching.blogspot.com .
Current domain name will stand until 31/3/2014.
If miss out, just google search "CHARIS CHING" I guess Google will come out satisfy answer.
See you guys, promise shall update more frequently.

Thank you for continuously support.
Have a nice day.

CHARIS CHING
www.charisching.com

INSTAGRAM

Wednesday, September 12, 2012

POX AWAY PLEASE


正处于非常忙碌工作时就超想要假期,
天终于赏赐假期给我,是不完美的假期 - 出水痘。
是不能出门,吃的要很谨慎,又不能吹风之类。
这时我却非常怀念工作,但又出不去见顾客!
陆陆续续越多顾客打来要见面订做晚装衣服等...
心痛地说... 我康复再见面吧。哪怕他们会等不及...
损失惨重中...

我热爱我的工作...
水痘啊,你快好吖...

很多美丽裙子等我啊...

***哪怕我到时又会羡慕假期了...




No comments: